Etyka korporacyjna Grupy Daikin jest wyrażeniem fundamentalnych wartości i stanowi ramy procesu decyzyjnego. Jest to osobista odpowiedzialność i zobowiązanie każdego członka Grupy Daikin Europe do przestrzegania wysokich etycznych i prawnych norm postępowania zgodnie z literą i duchem prawa, bez względu na to, czy wymagają tego przepisy prawne, czy nie.

Etyka korporacyjna Grupy Daikin obejmuje 12 kluczowych elementów:

 

  • Zapewnienie zgodności z obowiązującym prawem
  • Zapewnienie bezpiecznych, produktów i usług o wysokiej jakości mających na celu wyjście naprzeciw przyszłym potrzebom użytkowników końcowych
  • Prowadzenie operacji biznesowych w oparciu o zasady uczciwej konkurencji
  • Praktykowanie uczciwego procesu udzielania zamówień poprzez utrzymywanie przyjaznych, lecz konkurencyjnych relacji z dostawcami
  • Respektowanie własności intelektualnej i poufności informacji zastrzeżonych
  • Terminowe i odpowiednie ujawnianie informacji korporacyjnych
  • Wywieranie minimalnego oddziaływania na środowisko
  • Zapewnienie bezpieczeństwa naszych operacji
  • Kultywowanie dynamicznego miejsca pracy, które zaszczepia poczucie dumy i entuzjazm w każdym pracowniku
  • Ochrona aktywów korporacyjnych
  • Praktykowanie umiaru w zakresie prezentów i wydatków reprezentacyjnych
  • Zdecydowane stanowisko odnośnie postępowania, które jest niezgodne z prawem, aspołeczne i nieetyczne.
  • Zgłaszanie przypadków braku zgodności z obowiązującym prawem

 

Dziękujemy za zainteresowanie programem etyki Grupy Daikin Europe.